لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت تصویب شد اولین تصاویر از فصل دوم سریال «آخرینِ ما» (The Last of Us) شواهد جیمز وب برای اثبات حیات فرازمینی کافی نیست هشدار به کاربران اندروید: اطلاعاتتان در خطر است! | صاحبان شیائومی بیشتر مراقب باشند! از Pixel 8a چه می‌دانیم؟ | افشای همه مشخصات گوشی جدید گوگل، پیش از رونمایی معرفی بازی «گربه‌ها و سوپ» (cats & soup) + دانلود اندروید و IOS مایکروسافت: پلیس آمریکا حق ندارد از Azure برای تشخیص چهره استفاده کند مشخصات Poco F6 Pro فاش شد انتشار تصاویر Xperia 1 IV، آخرین پرچمدار سونی از ماکت‌های لورفته خانواده iPhone 16 چه می‌فهمیم؟ پیکر شهید تازه‌تفحص‌شده دفاع مقدس در گلزار شهدای مشهد به خاک سپرده شد + عکس برای بازی Hellblade II چه سیستمی نیاز دارید؟ قابلیت‌های جدید استوری در اینستاگرام + جزئیات موتور جستجوی ChatGPT به میدان می‌آید یسنا دیدار، دختر ناپدیدشده ترکمن، بالاخره پیدا شد + فیلم انجمن تجارت الکترونیک تهران دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی‌های اینترنتی را غیرقانونی خواند برنامه‌ریزی برای جلسات و قرارها با قابلیت جدید واتساپ Google Photos به زودی می‌تواند کیفیت ویدیوهایتان را بهبود دهد ویدئو | سگ رباتیک «بوستون داینامیکس» در لباس خزدار! ویدئو | اضافه‌شدن بچه غول به کلش آو کلنز! رایتل، تنها اپراتوری که سرعت اینترنت ۴G را افزایش داده است
سرخط خبرها

«نوکیا ایکس‌آر۲۱» معرفی شد | گوشی اروپایی اچ‌ام‌دی

  • کد خبر: ۱۸۷۱۸۴
  • ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۳
«نوکیا ایکس‌آر۲۱» معرفی شد | گوشی اروپایی اچ‌ام‌دی
نوکیا، به‌مناسبت آغازبه‌کار اولین خط تولید گوشی خود در اروپا، از عرضه موبایلی به نام Nokia XR21 Limited Edition خبر داده است.

به گزارش شهرآرانیوز، شرکت HMD Global، همان‌طور که پیش‌تر وعده داده بود، تولید گوشی‌های هوشمند 5G را در اروپا آغاز کرد. اولین محصول آن‌ها، که به‌صورت محدود وارد بازار خواهد شد، نوکیا XR21 Limited Edition نام دارد. عرضه این دستگاه همچنین زمینه‌ساز تولید موبایل‌های اختصاصی برند HMD خواهد بود که برنامه تولید آن‌ها چند وقت پیش اعلام شد.

نوکیا XR21 در اصل اولین‌بار در ماه مه معرفی شده بود و از طراحی نظامی MIL-STD-810H با گواهی IP69K بهره می‌برد. این گوشی دارای نمایشگری ۶.۴۹ اینچی با پنل IPS LCD با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس، نرخ نوسازی ۱۲۰هزار هرتزی و گوریلا گلس ویکتوس است.

قلب تپنده نوکیا XR21 چیپست اسنپدراگون ۶۹۵ است. این گوشی در قاب عقب از یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و یک دوربین فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد. انرژی دستگاه نیز توسط یک باتری ۴۸۰۰ میلی‌آمپرساعتی تأمین می‌شود که از شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند.

نوکیا XR21، که از اندروید ۱۲، ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد، با قیمت ۶۹۹ یورو روانه بازار می‌شود، اما تنها ۵۰ نمونه از نسخه Limited Edition آن تولید خواهد شد. روی این نسخه شماره ویژه‌ای حک خواهد شد که عدد آن را در این سری نشان می‌دهد. HMD وعده داده است که در آینده نسخه معمولی این دستگاه را هم به‌فروش برساند.

HMD Global پیش‌تر از اعلام موقعیت کارخانه‌های خود در اروپا خودداری کرده بود، اما حالا با معرفی این گوشی سیاست خود را تغییر داده است. این شرکت می‌گوید حداقل یکی از کارخانه‌های آن‌ها که XR21 در آن تولید شده در کشور مجارستان قرار دارد. به‌علاوه، وعده داده شده است که کارخانه‌های بیشتری در سراسر اروپا احداث خواهد شد.

رسانه‌ها می‌گویند از جمله دلایلی که باعث شده است HMD خطوط تولید خود را از آسیا به اروپا ببرد مسائل امنیتی است. این شرکت در سال ۲۰۱۹ دیتاسنترهای خود را به اروپا برد و حالا حتی مونتاژ این محصولات را در قاره سبز انجام می‌دهد تا از بابت امنیت محصولات خود به کاربران اروپایی، به‌خصوص کسب‌وکارها، اطمینان دهد که اطلاعات آن‌ها به‌خطر نمی‌افتد.

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->